تمدید مهلت رویداد ملی فهما فرصت مغتنمی برای کانون های مساجد 

تمدید مهلت رویداد ملی فهما فرصت مغتنمی برای کانون های مساجد 

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده گفت: رویداد ملی فهما به مدت ۱۰ روز تمدید شد و این مدت تمدید شده فرصت مغتنمی برای کانون های فرهنگی هنری مساجدی است که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بچه های مسجد نشده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب «مجید خوبی زاده» در نشست ستاد استانی فهما گفت: با توجه به اعلام شورای سیاست گزاری رویداد ملی فهما، مهلت ثبت اعضا و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۸ شاخصه تعیین شده در سامانه بچه های مسجد به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: روند ثبت اطاعات خواسته شده در سامانه بچه های مسجد که از اوایل مهر آغاز شده بود تا ۴ بهمن جاری تمدید شد بنابراین لازم است که رابطان فهما این مسئله را به اطلاع کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برسانند تا آنها نیز بتوانند در بازه زمانی باقیمانده اقدام به ثبت فعالیت های خود در این سامانه کنند.

وی مهلت تمدید شده را فرصت مغتنمی برای کانون هایی که تاکنون موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند برشمرد و خاطرنشان کرد: در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یک سیستم رایانه به ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اختصاص داده شده است بنابراین مدیران می توانند با مراجعه به این اداره اقدام به ثبت فعالیت ها و اعضای کانون های خود در سامانه بچه های مسجد کنند.

پایان پیام/ 586